2015. május 12., kedd

Wisper my Name - 14.rész/Remélem a feneked már jól van.

A reggelem a már megszokott kerékvágásban telt el. Amikor a kávézó előtt kiszálltam a kocsimból meg pillantottam a nagy fehér Audi-t és elmosolyodtam, leriasztóztam az autóm és beléptem az ajtón, intettem Lora-nak és leültem a helyemre. Nem sokkal később egy másik személy ült le a velem szemben lévő székre, mikor rá néztem kicsit sem döbbentem le.
-         Szia - mosolyodott el kedvesen.
-         Ö, szia.
-         Baj, hogy ide ültem?
-         Nem, dehogy – tettem le magam mellé a táskám - csak kicsit megleptél.
-         Hogy vagy?
Ez is szed valamit, biztos vagyok benne, mitől pörög ennyire kora reggel?
-         Ő, semmi különös – kicsit összezavarodva – munkába készülök.
-         Csak előtte a szokásos kávé.
-         Bizony, gondolom neked is.
-         Igen, már rendeltem is.
-          Tessék – tette elém a szokásosat Lora – önnek is ide hozzam? – fordult Bill felé.
-         Igen, köszönöm.
-         Már is hozom – majd elhagyta az asztalt.
-         Mióta jársz ide? – követte nyomon, ahogy megkeverem a kávém, majd óvatosan leverve a kanálról a cseppeket félre teszem és az ujjaim a csésze köré fonva az ajkaimhoz emelem.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése