2015. május 24., vasárnap

Whisper my Name - 15.rész/Spanyol tengerpart

-         Te jó ég, ezek nem voltak itt a múltkor – gyönyörködött Nora az új kollekcióban.
-         Igen kisasszony, ezek a ruhák a múlthéten érkeztek.
-         Álom szépek, nem igaz? – fordult felém csillogó szemekkel.
-         De bizony – húztam végig az egyiken a kezem – csodálatosak.
Lesz rajtam valaha is ilyen gyönyörűség?
-         Fel lehetne próbálni ezeket? – nézett az eladó nőre Nora.
-         Persze, azonnal hozok egy ugyan ilyet – felelte kedvesen majd hátra ment.
-         Egyre jobban izgulok Amy – fogta meg mind a két kezem – négy hét és esküvő. Az én esküvőm – érzékenyült el.
-         Jaj ne, nehogy sírj itt nekem – néztem rá ijedten – sosem bírtam, ha valaki elérzékenyül mellettem, gyorsan a rabjává válok.
-         Nem sírok - nevetett fel, és felemelte a tekintetét a plafonra.
-         Bocsi, rezeg a telefonom – engedtem el a kezét majd kicsit távolabb sétáltam – igen?
-         Szia kislány – hallottam meg Georg mély dörmögő hangját.
-         Szia nagyfiú, na mesélj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése