2015. május 28., csütörtök

Whisper my Name - 16.rész/Kellemetlen meglepetés

"Eléggé korán keltem, hogy be tudjak pakolni az útra, a legnagyobb bőröndöm-pakoltam tele, na meg a kis táskát is, ami teljesen ugyan olyan volt, mint a bőröndöm, mivel hozzá vettem. Vagy nyolc alkalommal néztem végig, hogy mindent eltettem-e. De szerencsére meg volt minden fontos dolog, amit vinni akartam így fél nyolckor nyugodt szívvel zártam be az ajtót és bíztam rá a szomszédra a lakás kulcsait, majd ültem be a kocsiba és indultam el a reptér felé.

Mikor oda értem egy biztonságosnak tűnő helyre leparkoltam, gondosan végig néztem minden ajtót és ablakot majd elindultam a váróterem felé.
Megálltam a székek mellett és a nyakam nyújtogatva kerestem az ismerős arcokat, mikor egy eléggé megdöbbentő dolog történt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése