2015. június 17., szerda

Whisper my Name - 17.rész/18.rész: A titok nem titok többé 1-2.rész

"Miután kipakoltam a bőröndöm és szépen behajtogattam a szekrénybe a ruháim kiléptem a kis teraszra és csodáltam a hullámzó tengert.
-         Szia – támasztotta meg mellettem a korlátot Bill.
-         Szia.
-         Szóval te vagy az esküvőszervezőnk.
-         Szóval te vagy Tom öccse.
-         Nagyon meglepődtem – kulcsolta össze az ujjait.
-         Én is – bólogattam helyeselve.
-         Kellemetlennek érzed? – fordult felém.
-         Furcsa. Elmondhattad volna, hogy van valakid.
-         Kellett volna?
-         Nem éltem volna bele magam, hogy végre van valaki, akivel esetleg komoly kapcsolat is lehetett volna. De kiderült, hogy bebuktam."
"
Csak csöndben lehajtott fejjel ültem az ágyon és próbáltam elsüllyedni.
-         Amy… mért nem mondod el?
-          Mert… aj basszus – álltam fel – tudom, hogy mondtad Tomnak, hogy feküdjön le velem.
-         Tessék?
-         Jól hallottad, és most örülhet a fejed, mert megtörtént!
-         Ti… lefeküdtetek? – kérdezte meg hökkenve.
-          Megcsókolt az az idióta, tudta jól, hogy ezzel rögtön felébreszti bennem a rég szunnyadó vágyamat.
-          Te szexeltél Tommal? – hisztérikus hangon.
-          Ezt akartad nem? Akkor mit vagy úgy oda? – mérgesen.
-          Hát… csak… én csak… basszus te voltál pasival – vigyorodott el – Amy hihetetlen vagy – ölelt magához szorosan majd elkezdett ugrálni. Én meg csak néztem rá, jól érzi ez magát?"
{Tovább a részekhez..}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése