2015. május 12., kedd

Whisper my Name - 13.rész/Ő hozott össze minket.

-          Na, most ide leülsz és elmeséled mi történt veled, amiért annyira fel vagy dobva – nyomott le a kanapéra majd mellém ült.
-         Találkoztam vele.
-         Azzal, akiért annyira oda vagy?
-         Igen, tudod, h rossz szokásom séta közben olvasni és…
-         Neki mentél?
-         Igen, a könyvvel együtt én is a földre pottyantam, ő azonnal felsegített és bocsánatot kért, holott én nem figyeltem.
-         És, és, és? – kíváncsian.
-         Semmi – vontam vállat – beszélgettünk két percig aztán el kellett mennie, így elsietett.
-         Mit beszélgettetek?
-         Mondta, hogy ismerős vagyok neki, én meg mondtam, hogy egy a kedvenc kávézónk.
-         Szóval ő is észrevett már.
-         Bizony
-         Most örül a fejed mi? – vigyorodott el.
-         Mi az, hogy, már a parkban elkezdtem ugrálni – nevettem fel.

{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése