2015. május 1., péntek

Whisper my Name - 12.rész/Videók és találkozás

Csöndben, olykor-olykor a tévére nézve reggeliztünk meg, jól éreztem magam, végre kiegyensúlyozott voltam. Mintha ki cseréltek volna, azt nem mondom, hogy boldog voltam csak jó kedvem volt, de az nagyon.
Mivel ő terített és csinált reggelit is, így lebeszéltem a mosogatásról, amiről szinte azonnal lemondott mondván, hogy az úgy is női munka. De kedves nem? Pasi… innen látszik. Telefonhívás miatt kellett távoznia, így két puszi és egy ráadásöleléssel beszállt az autójába és elhajtott. Mosolyogva csuktam be a bejárati ajtót és dőltem neki. Ha van még egy ilyen pasi, mint Tom, az kérem, hívja a következő számot…
{Tovább olvasom..}

U.i. Sajnálom, hogy ilyen ritkán hozok részt, de kevés időm van a blogra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése