2016. április 14., csütörtök

Whisper my Name 26.rész - Az álom

"...Visszadőltem a párnák közé és csak kémleltem a plafont és hallgattam a nyitott ablakon beszűrődő tenger hullámzását. Honnan a fenéből jött ez az álom? Miért ilyen rémisztően? Egyszerűen nem tudtam sehova tenni, de az biztos, hogy anya és apa halála is közre játszott. Talán a vér volt az, ami a halált szimbolizálta? Talán beteg vagyok és a tudatalattim így akarja a tudtomra hozni, hogy meg fogok halni?
Fogalmam sincs..."
[Tovább olvasom...]

2 megjegyzés:

  1. Végre sikerült minden lemaradásomat pótolni!
    Imádtam az összes eddigi történetedet!
    Annak különösen örülök, hogy most egy kicsivel hosszabbat írsz. Egy picit megzavart, hogy Nora-val szemben ilyen ellenségesek, mikor pár résszel korábban úgy volt, hogy Angi legjobb barátnője. Egyébként nagyon érdekes történet, kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle :)
    Nem gondolkoztál el azon, hogy írj egy Georgos sztorit is?
    Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik :) A történetet elég rég írtam, lehet benne kicsi kuszaság :/ Hát Georghoz sosem viszonyultam úgy mint az ikrekhez, velük könnyebben tudok írni mint a két G-vel :)

      Törlés