2016. április 11., hétfő

Whisper my Name 25.rész - Bill és Nora

"...
ellemes bizsergető érzéstől ébredtem meg, sűrűn pislogva tértem teljesen magamhoz és a bizsergető érzés okára is sikerült rá jönnöm.
Bill az ujjaival cirógatta meztelen vállam miközben neki háttal, az oldalamon feküdtem.
-          Felébredtél? – hajolt a nyakamhoz, hogy megbizonyosodjon róla, majd mosolyogva puszilta meg az arcom.
-         Sokat aludtam?
-         Csak fél órát.
Felültem és gyorsan belebújtam a fürdőruhám melltartójába és a bugyijába.
-         Még esik?
-         Egy kicsit igen, de a vihar már elment.
-         Indulnunk kéne.
-         Nem akarok menni – bújt a nyakamba, átölelve a hasam – maradjunk itt.
-         Én is legszívesebben örökre itt maradnék veled. De nem lehet – fordítottam oldalra az arcom, hogy lássam őt..."
[Tovább olvasom...]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése