2015. március 29., vasárnap

Whisper my Name - 7.rész/ Ecset és Randevú

Amíg összekaptam magam Angi készített nekem kávét és egy kis
reggelit, így együtt fogyasztottuk el a tévét nézve. Ő kedvesen elvállalta a mosogatást én pedig a rendrakást, három-negyed kilenckor ültünk be az autójába és indultunk el a ház felé.
-          Te, hányan is jönnek segíteni?
-          Hárman – zárta le az autót – négyen jöttek volna, de az egyik srácnak dolgoznia kell.
-          Értem – vettem a vállamra a táskám – és hol vannak a segítőkezek? – lestem be az üres autókba.
-          Nem tudom – nézett körbe – felhívom Georg-ot – kezdett el kutatni a táskájába.
-          Nem kell keresni – karolta át hírtelen hátulról szerelmét.
-          Istenem! – ugrott el ijedten Angi – te bolond vagy? A szívrohamot akarod rám hozni?
-          Bocsi – mosolygott aranyosan – szia, kislány – ölelt magához az izmos karjaival és puszilt a hajamba.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése