2015. március 18., szerda

Whisper my Name - 3.rész/Nem akarok mást, csak aludni

Lélegzet visszafojtva figyeltem anya erőtlen testét, csak álltam és szomorúan néztem a fájdalmat tükröző arcát.
-          Van itt, valaki? – szólalt meg rekedt, erőtlen hangon.
-          Én vagyok az, anya – vettem erőt magamon és sétáltam oda az ágyhoz, majd leültem a szélére megfogva a kezét. Hallottam, ahogy a levegőt vette, és a szívem facsarta az a hang.
-          Kicsikém – lehelte, majd felém fordította az arcát – milyen, gyönyörű vagy.
-          Köszönöm – mosolyodtam el halványan – hogy vagy?
-          Nincs sok időm hátra Amy…
-          Ne mondj ilyet – csuklott el a hangom – túl fogod élni, erős vagy, le tudod győzni.
-          Nem – felelte rekedten majd fájdalmasan felköhögött – ennek már vége.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése