2015. március 15., vasárnap

Whisper my Name - 2.rész/Myeloid Leukémia (CML)

Fáradtan dobtam bele a tálkába a lakás és a kocsi kulcsokat, a lábammal berúgtam az ajtót és az étel hozzávalókkal teli szatyorral a konyhába mentem, letettem a pultra majd vissza az előszobába, ahol kibújtam a cipőmből és a kosztüm kabátból. A hajam egy ceruzával tűztem kontyba majd megropogtatva a nyakam ismét a konyhába mentem, hogy készítsek egy kis egyszemélyes vacsorát magamnak.
Dúdolgatva bontottam fel egy üveg vörös bort és töltöttem ki egy szép nagy talpas pohárba és a teli tányér mellé tettem az étkező asztalra majd leültem, bekapcsoltam a tévét és nyugodtan vacsoráztam meg.
Saját készítésű vacsora után szépen elmosogattam mindent majd elmentem lezuhanyozni és hajat mosni. Mikor mind ezekkel végeztem kiválasztottam a másnapi ruhámat és lefeküdtem aludni.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése