2015. február 20., péntek

Invaded by you - 9.rész

A napok csak teltek, Tommal nem beszéltünk egy szót sem, Bill minden nap meglátogatott a koncert napján is én öntöttem belé lelket.
A koncert nagyon aratott, teltház volt sok volt a középkorú (gondolom régi rajongók) és voltak fiatalabbak is. Nagyon élveztem, jó volt őket hallgatni, és ahogy elnéztem őket ők is iszonyatosan örültek annak, hogy újra, ha csak ez alaklommal is, de színpadon állhatnak.
A napok után teltek a hetek, az ikrek még maradtak nem volt kedvük visszarepülni jól érezték magukat a jó öreg Berlinben. Egyik reggel viszont hatalmas sokk ért mikor megláttam a naptáramat. Késett, nem csak napokat, KÉT hetet. Azonnal elkezdtem fejben visszaszámolni és kétségbeestem.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése