2015. február 23., hétfő

Invaded by you - 10.rész/Vége/

Iszonyatosan nehezen tettem túl magam Tomon, rengeteg időbe telt, de Georg és Gustav mindenben támogattak, amiért nagyon hálás voltam.
A pocakom a hónapok elteltével csak nőtt és nőtt, Georg nagyon izgatott volt a kicsi érkezése miatt és természetesen a tudattól, hogy apa lesz. Én is ideges voltam, hiszen 30 felett igencsak veszélyes lehet a szülés. Persze ne feledkezzünk meg Julie-ról sem, ő volt, aki a legjobban várta a kistestvérét, még ha csak nem is vérszerinti.
Billel is tartottuk a kapcsolatot ő nem haragudott ránk, Skype-on beszélgettünk sokat és kamerán minden egyes alkalommal meg kellett mutatnom a pocakomat, nem egyszer volt, hogy a háta mögött a kamerába megláttam Tom arcát, olyankor minden visszazuhant oda ahol az elvesztésekor voltam, a fájdalomba.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése