2015. január 30., péntek

Invaded by you 2.rész

- Itt vannak már? – nézelődött körbe Juli maga után húzva a bőröndjét.
- Nem tudom – vettem elő a telefonom hátha kerestek már.
- Gail! – a nevem hallatára felkaptam a fejem és Tomot pillantottam meg hatalmas vigyorral, napszemüveggel a fején.
- Hú… - hallottam meg magam mellett Julie döbbent hangját.
- Ne nézd így, már találkoztál vele – böktem oldalba.
- Jó, de mikor? Körülbelül 8 éve? Azóta… te ezzel a pasivaldolgozol? – suttogta mivel közelebb értünk.
- Csitt! – szóltam rá – sziasztok – intettem a testvéreknek.
- Nahát, Julie – nézett végig rajta Tom – kész nő lettél – puszilta arcon.
- Hát te is sokat változtál – vigyorodott el.
- Ha nem lenne ekkora a korkülönbség… – kacsintott rá, mire Juli felnevetett én pedig szúrósan néztem drága főnökömre.
- Tom, fogd vissza magad. Legalább ne Gail előtt. – bökte oldalba Bill.
- Gail tudja, hogy megnézem a csinos lányokat – kacsintott Tom Juliera.
- Direkt akarsz felbosszantani Tom? – tettem karba a kezemet mérgesen.
{Tovább olvasom...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése