2016. szeptember 5., hétfő

You're everything to me - 1.rész

"Órákkal később csak még jobban kétségbeesett voltam, fogalmam se volt hova kerültem, akiket megkérdeztem senki nem tudott segíteni, így teljesen meg voltam lőve. Végül egy kávézó parkolójában fogtam magam és leültem az ottani dekorációnak funkcionáló sziklára és a térdemre támaszkodva túrtam a hajamba.
-    Most legyél okos Elena! Még is mihez kezdesz? – dorgáltam meg magam mérgesen – minek indultam el?  - sóhajtva pillantottam fel a színtiszta kék égre.
-    Minden rendben? – a mély hangtól a hideg kezdett el futkosni a hátamon s mikor megpillantottam a tulajdonosát hirtelen még a levegőm is elfogyott.
-    Persze! Akarom mondani… – ráztam meg finoman a fejemet – nem igazán.
-    Rosszul vagy? – vette le a napszemüvegét, és nekem a szám tátva maradat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése