2016. május 12., csütörtök

Whisper my Name 32.rész - Menthetetlenül belé szerettem.

"A nap melegére ébredtem fel, kinyitottam a szemem és nagyon rosszul esett a hírtelen fény a szememnek. Mocorogva nagyot nyújtóztam majd oldalra néztem, Bill ott szuszogott mellettem, hanyatt fekve az arca az ajtó felé nézett. Elmosolyodtam, olyan ártatlan és gyönyörű.
Mocorogni kezdett majd oldalára, vagyis felém fordult. Kicsit megijedtem, hogy felébred, de megkönnyebbülve fújtam ki magam, mikor meghallottam, hogy egyenletesen szuszog tovább. Csak néztem az arcát, tökéletes bőr, érzéki ajkak, szép orr.
Menthetetlenül belé szerettem."
[Tovább olvasom...]

1 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy összejönnek majd, megérdemelnék.
    Georg-Angi páros pedig továbbra is nagyon aranyos :)
    Hamar hozd a folytatást, már nagyon várom :)

    VálaszTörlés