2016. május 7., szombat

Whisper my Name 30.rész - Anya leszel!

"Ahogy megjött a tánctanár én leültem az egyik székre és figyeltem őket. Bill édesen bénázott és szentségelt, hogy ő nem fog táncolni, mert nem tud. Mosolyogva néztem végig, ahogy próbálkozik és közben azon gondolkoztam milyen jó is lenne ha Nora helyett én tanulnék ott vele, összeölelkezve és nevetgélve. Olyan jó lenne.
Három órán keresztül gyakoroltak, majd mikor végeztünk külön kocsival elindultunk vissza a városba.
Haza érve elmentem zuhanyozni és hajat mosni, hogy időre elkészüljek. Mivel a zuhanyzással fél nyolckor lettem készen sietősen szárítottam be loknikra a hajam és vettem fel egy csinos nadrágot és felsőt, kisminkeltem magam és feltettem a kedvenc fülbevalóm a hozzá tartozó kellékekkel, megfogtam a táskám és felvéve a cipőm, kimentem az autóhoz, visszasietve bezártam a házat, végül elindultam Angi-ék felé."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése