2016. április 28., csütörtök

Whisper my Name 28.rész - Tudtad, hogy...

"Az úton végig Angela járt a fejemben, nagyon megbántottam, de olyan rohadtul igazam van! Vannak dolgok, amiket szeretnénk kettőnk között megtartani, a mi kis titkunknak. De ezek szerint minden egyes pici dolgot is tud rólam Georg.
Nagyon régen veszekedtünk és ez is most nagyon rosszul esett, bűntudatom volt és nem hagyott nyugodni ez az egész.
A városba érve kedvesen megköszöntem és kifizettem a sofőrt majd útnak indultam.
Először egy ruházati boltba mentem be, ahol sok szép felső és gatya volt. Be is újítottam négy felsővel és két nadrággal a ruhatáram.
Benéztem több ékszerboltba is mikor is az egyikben egy elég ismerős személyt pillantottam meg.
        -     Szia – léptem oda mosolyogva.
        -     Amy – lepődött meg – szia – mosolyodott el – hát te?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése