2016. április 4., hétfő

Whisper my Name 22.rész - A Selacho fóbia

"...-          Rendben, akkor pattanj fel.
-          Én fogok vezetni? – néztem rá hatalmas szemekkel.
-          Mögötted leszek és segítek.
-          Te tényleg meg akarsz halni? – ültem fel.
-          De legalább egy ilyen gyönyörű nővel halok meg – puszilt arcon vigyorogva.
-          Ki mondta, hogy én is meg halok? – nevettem fel.
-          Ja, bocs – vigyorgott tovább – na, gyerünk – tette a kezemre az övét és lassan elindultunk, majd fokozatosan adni kezdte neki a gázt. Élveztem, nagyon-nagyon élveztem, ahogy dobált, és ahogy a víz az arcomba csapott olykor-olykor.
egy idő után helyet cseréltünk és ő vezetett, sokkal gyorsabban, mentünk nem győztem kapaszkodni belé, ugyan is a kezem nem kicsit csúszott. Aztán őméltósága úgy gondolta, hogy kicsit megviccel, és egy éles kanyart vágott be, de nem úgy sült el, ahogy akarta, ugyan is nem bírtam tovább és a vízbe zuhantam...."
[Tovább olvasom...]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése