2015. január 18., vasárnap

You are my Sunshine 6.rész

Egy héttel később a napom ugyan úgy indult, mint mindig, korán elmentem futni utána bementem a boltba. Körülbelül délután félkettő körül Ria lépett be az üzletbe, mint mindig csinosan és mosollyal az arcán.
  -   Szia – ölelt meg szorosan.
  -   Szia – viszonoztam – hogy-hogy eljöttél?
  -   Hát szívem, mivel egy hete semmit nem tudtam rólad. Gondoltam bejövök és beszélgetünk egy kicsit – nézett körbe.
  -   Nincs mit mondanom, dolgozom folyamatosan – igazgattam meg a vázáimat.
  -   Stella, nem gondolod, hogy meg kellene beszélnetek?
  -   Mit kéne megbeszélni Ria? Sofie száma ott virít a telefonjába, még is mit kéne, gondoljak? – dühösen.
{Tovább olvasom...}


Nagyon szépen köszönöm Evának és Dianenak, hogy írtok véleményt a részekhez ! Hálás vagyok! Azoknak is köszönöm akik olvassák, de nem írnak, a számláló mindenkit elárul ;) ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése