2015. január 23., péntek

Coming soon..

Gyorsan megfogtam a kávét bementem az irodába letettem a táskámat és a tükörben megigazítva magam fogtam újra a kávét és átvágtam a folyosón egészen addig az ajtóig, amelyen a Mr. Kaulitz kiírás díszelgett, majd bekopogtam.

-          Gyere be!- hallottam meg a reggeli rekedtes hangját.
-         Jó reggel uram – léptem be, becsukva magam mögött az ajtót oda sétáltam az asztalához, háttal ült nekem a fekete bőrszékében és a hatalmas ablakán a reggeli nap sugarába borult Los Angelest figyelte.
-         Gail – pördült meg azonnal és gyönyörű mosolyát öltötte fel.
-         A kávéja – nyújtottam felé, mire ő elvette és belekortyolt.
-         Hm…- ízlelgette – ugyan olyan ízű már 5. napja… - forgatta a poharat a kezében, majd letéve rám nézett, engem pedig a víz levert.
-         Uram? – remegett meg a hangom kissé.
-         Hiányzik belőle a fahéj Gail – biccentette oldalra a fejét.
Fahéj!
Mindig fahéjjal issza a kávéját! Amber nem tudta ezt? Végig tudta, hogy nem én hozom neki a kávéját, csak hazugság. Basszus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése